رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می کنند

مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می کنند

لذت سفر: رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با شرکت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رای خودرا در مسجد حضرت امام خمینی (ره) شهرک محلاتی تهران به صندوق انداخت.



به گزارش لذت سفر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در نخستین ساعات شروع رأی گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رای خودرا در مسجد حضرت امام خمینی (ره) شهرک محلاتی تهران به صندوق انداخت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در حاشیه شرکت در انتخابات اظهار داشت: مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می کنند و آنها پای صندوق های رای حاضر می شوند به کاندیدای اصلح خود رای می دهند.

پورخاقان اظهار داشت: روز پس از انتخابات رقابت ها جای خودرا رفاقت می دهد و همه تلاش می کنند تا شاهد اعتلای کشور باشیم.

بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، وی ادامه داد: دشمن در یک هفته گذشته تبلیغات زیادی برای عدم حضور مردم پای صندوق های رای انجام داد اما حضور هر رای دهنده در کنار صندوق رای، به مانند یک رزمنده ای در مقابل دشمن است و رای او تیری مستقیم بر چشم بدخواهان این ملت و مرز و بوم خواهد بود.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، از ساعت هشت بامداد امروز با رقابت میان آقایان دکتر مسعود پزشکیان و دکتر سعید جلیلی در سراسر کشور شروع شده است.





منبع:

1403/04/15
18:36:38
5.0 / 5
271
تگهای خبر: پزشك , تبلیغات , شركت , شهر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
EnjoyTrip.ir لذت سفر لذت سفر