عضو هیئت علمی گروه مدیریت گردشگری دانشگاه مازندران مطرح كرد

بهداشت و سلامت مردم مهم ترین اقدام كسب و كارهای گردشگری در مازندران

بهداشت و سلامت مردم مهم ترین اقدام كسب و كارهای گردشگری در مازندران

به گزارش لذت سفر ایسنا/مازندران عضو هیئت علمی گروه مدیریت گردشگری دانشگاه مازندران معتقد است: بهداشت و سلامت مردم این استان مهم ترین اقدام كسب و كارهای گردشگری می باشد.


محمود حسن پور در گفتگو با ایسنا با بیان اینكه بیماری كرونا نه تنها در ایران بلكه صنعت توریسم دنیا را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار نمود: تمام كشورهایی كه تعداد گردشگری آنها كم بوده هم تحت تأثیر قرار گرفتند.
وی خاطرنشان كرد: بعنوان مثال كشور چین بازار بزرگی برای اروپائیان بوده كه به دلیل بیماری كرونا به تعطیلی كشانده شد ازاین رو كشور ما هم نمی تواند مردم را به زور مجاب كند كه حتما به سفر بروند.
عضو هیئت علمی گروه مدیریت گردشگری دانشگاه مازندران با اشاره به اینكه بسیاری از مردم برای جلوگیری از این بیماری در خانه خود هستند و جایی نمی روند، اظهار داشت: تنها راه كسب و كارهای گردشگری این است كه با این پدیده كنار بیایند و از ابزارهایی كه برای معرفی برندینگ كسب و كار وجود دارد استفاده كنند یعنی هم اكنون تبلیغ برای فروش محصولات ضرری را به همراه خواهد داشت.
حسن پور تصریح كرد: كسب و كارهای گردشگری می توانند از راه بازاریابی محتوا، دیجیتال ماركتینگ (خدمات تجارت الكترونیك) مسئولیت اجتماعی خودشان را انجام دهند.
وی تصریح كرد: بعنوان مثال در شرایطی كه كشور ما گرفتار بیماری كرونا است، كسب و كارهای گردشگری می توانند در این ایام اسپانسری یك شركت تحقیقاتی در رابطه با مقابله با بیماری كرونا را بر عهده گیرند و روی محصولات آن شركت تبلیغ كنند تا از این طریق درآمدی را به دست آورند.
عضو هیئت علمی گروه مدیریت گردشگری دانشگاه مازندران افزود: بهتر است تبلیغات كسب و كارهای گردشگری بر روی محصولاتی كه این روزها مثل ماسك و تجهیزات بهداشتی توزیع می شود، مورد استفاده قرار گیرد ازاین رو چنین موردی می تواند بهترین برند برای كسب و كارهای گردشگری شود.
حسن پور با اشاره به اینكه رونق كسب و كارهای گردشگری با یك تبلیغ ساده میسر نمی گردد، اضافه كرد: این روزها كسب و كارهای گردشگری در پیام های تبلیغاتی باید طوری رفتار كنند تا مشخص شود اینگونه كسب و كارها هم به فكر بهداشت و سلامت مردم هستند.
وی یاد آور شد: وقتی كسب و كارهای گردشگری به پیشگیری این بیماری (كرونا ویروس) اهمیت دهند، می توانند بعداز رفع آن در ذهن مردم آن تبلیغات را جا بزنند كه نشان دهند سلامتی مردم برایشان مهم بوده است و بعداز رفع این بیماری برندی را برای خود درست كرده و برای همیشه در ذهن مردم ماندگار شود.



1398/12/19
22:59:17
5.0 / 5
4220
تگهای خبر: برند , تبلیغات , خدمات , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
EnjoyTrip.ir لذت سفر لذت سفر