تاثیر كووید-۱۹ بر گردشگری باروری

تاثیر كووید-۱۹ بر گردشگری باروری

لذت سفر: خراسان رضوی سرمایه گذاری در جهت ارتقاء خدمات درمان باروری با در نظر داشتن مشتریان بین المللی، از منظر فروش در یک صنعت حدودا رقابتی، همچنان روشی کلیدی در رشد راهبردهای این صنعت شمرده می شود.


به نقل از بیواسپیس، شرکت تحقیقاتی بازار فکت (Fact.MR ) در راکویل ام دی مریلند، امریکا، در گزارش پیوسته ای در مورد بازار گردشگری باروری، چشم اندازهای بسیار مثبتی برای رشد در سال ۲۰۲۱ و پس از آنرا پیش بینی کرده است. بیماری همه گیر کووید-۱۹ صنعت گردشگری باروری را به سبب محدودیت های شدید مسافرتی علاوه بر اقدامات معوقه برای روش های پزشکی گزینشی، توسط دولت های سراسر جهان اعمال شده، بطور قابل توجهی مختل کرده است. بازارها شاید تا سال ۲۰۲۱ شاهد بهبودی تدریجی باشند، برای اینکه دولت ها در کوشش برای کم کردن محدودیت های قرنطینه هستند تا کارهای اقتصادی از سرگرفته شوند.
بر طبق گزارشی از سازمان بهداشت جهانی، ۱۰ درصد از زنان در سراسر جهان به مشکلات باروری مبتلا می شوند. همچنین، برآوردها نشان میدهد که ۴۸ میلیون زوج و ۱۸۶ میلیون نفر در سراسر دنیا تحت تاثیر ناباروری قرار دارند. اقدامات مراکز باروری شامل پیشگیری، تشخیص و درمان هاست. دسترسی برابر به چنین روش های درمانی، علاوه بر قوانین محدودکننده در مورد درمان های باروری، در خیلی از کشورهای کم درآمد و متوسط مشکلی است که فرصت هایی برای گردشگری باروری به وجود می آورد.
فناوری های کمک باروری بیش از سه دهه پیش معرفی گشتند. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، بیش از ۵ میلیون کودک بوسیله این فرایندها متولد شده اند. کوشش های سازمان های دولتی و خصوصی در جهت افزایش آگاهی در زمینه باروری، ضمن ترویج سبک زندگی سالم، علاوه بر مداخلات رفتاری برای به حداقل رساندن خطرات ناشی از سموم محیطی و عوارض بارداری، شاید راه های جدیدی برای پیشرفت در این صنعت باز کند.
یک تحلیلگر شرکت تحقیقاتی بازار فکت توضیح می دهد: «افزایش شیوع اختلالات باروری همچون عدم تعادل هورمونی و اختلالات انزال، از عوامل محرک بازار گردشگری باروری در نظر گرفته شده اند. همچنین، نگرانی های در رابطه با درمان سرطان و اثرات در رابطه با باروری نیز فرصت هایی را در بخش گردشگری باروری به وجود می آورد. کوشش های دولت ها برای افزایش گردشگری پزشکی، آگاهی سلامت و بهبود دقت در تشخیص اختلالات باروری از پیشرفت طولانی مدت حمایت می کند.»


ایده های اصلی بازار گردشگری باروری
• درمان های لقاح آزمایشگاهی شاهد جذب بالاتر به سبب اثربخشی برتر و هزینه های مقرون به صرفه خواهد بود.
• مراکز باروری همچنان کانال های اصلی توزیع هستند که برمبنای سرمایه گذاری ها به سمت گسترش جهانی توسط رقبای خصوصی هدایت می شوند.
• یونان به سبب گزینه های درمانی ارزان تر و فضای مناسب برای ارز خارجی، به احتمال زیاد بعنوان یک مقصد محبوب گردشگری باروری ظاهر خواهد شد.
• محدودیت های نظارتی در مورد رحم اجاره ای در هند به فرصت های رشد این کشور دراین زمینه لطمه می رساند.
• چین با پشتیبانی از ابتکارات دولت در زمینه اصلاح زایمان، همچنان یک بازار بالقوه عالی باقی خواهد ماند.
• بر طبق ثبت ملی فعالیت انجمن باروری اسپانیا، ۴۰ درصد از کارهای گردشگری باروری اروپا را اسپانیا تشکیل می دهد.
گردانندگان برجسته بازار گردشگری باروری
• افزایش آگاهی در مورد اختلالات باروری در کشورهای در حال توسعه یکی از عوامل اصلی تقاضا در بازار است.
• سرمایه گذاری های دولت ها برای گردشگری پزشکی فرصت هایی را در صنعت به وجود می آورد.


محدودیت های کلیدی بازار گردشگری باروری
• ساختارهای بازپرداخت نامطلوب و سرمایه گذاری های ضعیف دولت در جهت درمان های باروری، به پیشرفت دراین زمینه لطمه می رساند.
• نگرانی های اخلاقی در رابطه با رحم اجاره ای و کمبود متخصصان کافی آموزش دیده در این صنعت نیز به پیشرفت ها لطمه می رساند.
چشم انداز رقابتی
رقبای اصلی در بازار گردشگری باروری شامل سفرهای هوشمند پزشکی، مراکز جدید باروری، شرکت های گردشگری پزشکی، اهداکنندگان جهانی تخمک، سفرهای پزشکی، بازدید و مراقبت هستند.
رقبای اصلی در صنعت گردشگری باروری علاوه بر کوشش های تبلیغاتی بین المللی راهبردی، به دنبال ادغام های راهبردی، مالکیت و همکاری هایی با هدف بیشتر دسترسی به مصرف کنندگان هستند.
در جولای سال ۲۰۲۰، کلینیک باروری (Oasis Fertility) در حیدرآباد، هند طرح تعامل بدون تماس خود با بیمار را در امتداد محدودیت های ناشی از همه گیری کووید-۱۹، با هدف گسترش زمینه گردشگری باروری بوسیله رسانه های دیجیتال شروع کرد.
بینش بیشتر در مورد بازار گردشگری باروری
فکت در آخرین گزارش خود، تحلیل بی طرفانه ای از بازار جهانی گردشگری باروری ارائه می دهد. بمنظور درک پتانسیل بازار جهانی، رشد و حوزه آن، بازار برمبنای فناوری کمک باروری، لقاح آزمایشگاهی، تزریق اسپرم از نظر مورفولوژیک داخل سیتوپلاسمی، اهدای سلول جنسی قابل تکثیر، تزریق اسپرم داخل سیتوپلاسمی، رحم اجاره ای، تلقیح مصنوعی، تلقیح داخل رحمی، تلقیح داخل مجرای رحمی، تلقیح درون لوله ای، جراحی باروری، لاپاراسکوپی و سایر موارد، همین طور نوع بیمار (زن و مرد) و کاربر نهایی (مراکز باروری، بیمارستان ها و کلینیک های جراحی، بانکهای اسپرم و موسسات تحقیقاتی) در هفت منطقه شمال امریکا، آمریکای لاتین، اروپای غربی، اروپای شرقی، آسیا و اقیانوسیه به استثنای ژاپن، خاورمیانه و آفریقا تقسیم بندی شده است.



1400/01/08
11:57:43
5.0 / 5
297
تگهای خبر: آزمایش , آموزش , پزشك , تبلیغات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
EnjoyTrip.ir لذت سفر لذت سفر