گردشگری فرانسه یكی از قربانیان كرونا

گردشگری فرانسه یكی از قربانیان كرونا

لذت سفر: همچنان كه مقاصد مهم گردشگری سراسر جهان به سبب ترس از شیوع ویروس «كرونا»  با آینده ای نامشخص مواجهند، فرانسه كه پربازدیدترین كشور جهان شناخته می شود از همین حالا با كاهش تعداد توریست روبه رو شده است.


به گزارش لذت سفر به نقل از فوربس، باتوجه به اطلاعات ارائه شده از طرف وزارت گردشگری و امور خارجه فرانسه، بیشتر از ۸۹.۴ میلیون نفر در طول سال ۲۰۱۸ از این كشور بازدید كرده اند كه این رقم بیشتر از آمار بازدید از هر كشور دیگری در جهان است.
بدین سبب می توان نتیجه گرفت، كاهش در گردشگری جهانی به دنبال نگرانی ها و ممنوعیت های سفری مربوط به ویروس «كرونا» می تواند تاثیر چشم گیری بر صنعت گردشگری فرانسه داشته باشد.
بگفته وزیر اقتصاد فرانسه، از آن جایی كه گردشگران چینی هرساله ۲.۷ میلیون نفر از بازدیدكنندگان فرانسه را می سازند، شرایط در سال ۲۰۲۰ برای فرانسه همچون گذشته نخواهد بود و صنعت گردشگری در فرانسه از زمان شروع شیوه این ویروس حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد كاهش داشته است.
از زمان شیوع این ویروس و ممنوعیت سفر گردشگران چینی به خارج از این كشور، مجلات و موسسات مختلفی به بررسی تاثیرات این بحران بر نقاط پربازدید و محبوب جهان پرداخته اند كه نتیجه این تحقیقات كاهش آمار بازدیدكنندگان چینی و غیرچینی در خیلی از مقاصد گردشكری را نشان داده است.
باتوجه به گزارش منتشرشده توسط «سی ان بی سی»، از زمانی كه ویروس «كرونا» در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین شناسایی شد این ویروس تابحال جان بیشتر از ۲، ۵۰۰ نفر را در این كشور گرفته است.




منبع:

1398/12/08
09:53:46
5.0 / 5
4397
تگهای خبر: سفر , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
EnjoyTrip.ir لذت سفر لذت سفر